З Ізраїлю в Україну: 3000 км заради українських краєвидів

Ми не раз говорили, що можемо організувати будь-яку велоподію на будь-яку кількість велосипедистів. Чому ми це можемо зробити? Тому що ми не просто мережа прокату велосипедів, а багатофункціональна компанія.

В цьому році нам виповнилося 10 років і за цей час ми виросли з одного пункту прокату в гаражі в широку мережу прокатів по всій країні. А також в нашому арсеналі є ремонт та обслуговування велосипедів, веломагазини в Києві, Обухові, Одесі та Харкові, Школа веломеханіків та школа їзди на велосипеді, прокат туристичного спорядження, рацій та гарнітур, автобагажників і автобоксів, кріплень для перевезення велосипедів і багато іншого.

Ми не одноразово організовували різні велоівенти в форматах велосипедних заїздів, пробігів, квестів і турів. Veliki.ua мають вже колосальний досвід в проведенні заходів “під ключ”. І тепер хочемо поділитися ще одним, повністю організованим нами, цікавим проектом.

Завдання

Туристична група з Ізраїлю у складі 14 осіб віком від 55 до 70 років попросили нас організувати велосипедний тур по Києву і області, а також включити відвідування колоритних українських місць для знайомства з нашою культурою, кухнею і традиціями. Як ми дізналися пізніше, це далеко не перша подібна поїздка цієї групи. Вони – досвідчені велосипедисти з багаторічним стажем, не бояться навантаження, не дивлячись на вік, і таким велоспособом познайомилися вже з кількома країнами.

Маленьке уточнення – звернулися до нас ще до Нового року, тобто за півроку до поїздки 🙂 Люди люблять порядок, і ми це вітаємо.

Так як часу було достатньо, ми підготувалися грунтовно – організували зустріч і трансфер гостей в аеропорту “Бориспіль”, заздалегідь забронювали готелі і садиби для проживання, склали маршрути, організували харчування, розваги і супровід. І, головне, велосипеди. Новенькі Velik’і 2019 року, Haibike та електрофетбайк. Велотур був розрахований на 6 активних днів.

День 1

У цей день група знайомилася з Києвом, а саме парком Пирогів, Голосіївським лісом, Свято-Покровським Голосіївським монастирем і пам’ятками ВДНГ. У сумі за день подолали 44 км.

kholodnyi iar 1 kholodnyi iar 2 kholodnyi iar 3 kholodnyi iar 4 kholodnyi iar 5 kholodnyi iar 6 kholodnyi iar 7 kholodnyi iar 8 kholodnyi iar 9 kholodnyi iar 10 kholodnyi iar 11 kholodnyi iar 12 kholodnyi iar 13

День 2

Другий день був повністю присвячений Резиденції “Межигір’я”. Музей корупції, як його називають у всьому світі, навіть після 5 років приваблює туристів. Резиденція сумнозвісного президента України Віктора Януковича вражає яскравим прикладом людської жадібності і ненаситності. Межигір’я – це величезна територія, огороджена парканом з великим доглянутим парком, а також з музеєм ретроавтомобілів і великим кінологічним центром. Нас супроводжувала гід-екскурсовод Даша Юсупова, яка повідала гостям історію виникнення цього місця, і як же воно стало доступно для туристів. У цей день ми проїхали всього 16 км, проте в Межигір’ї потрібно більше дивитися і слухати, ніж їздити.

kholodnyi iar 18 kholodnyi iar 14kholodnyi iar 15

kholodnyi iar 16 kholodnyi iar 17 kholodnyi iar 19 kholodnyi iar 20 kholodnyi iar 21 kholodnyi iar 22

kholodnyi iar 23 kholodnyi iar 24

День 3

У третій день ми вирішили познайомити наших гостей з центром Києва. Почали з Софійської та Михайлівської площ, проїхали велосипедно-пішохідним мостом до Арки дружби народів, через Маріїнський Палац та парк доїхали до станції метро Арсенальна, де група спустилася на найглибшу станцію метрополітену в світі. Познайомилися з Києво-Печерською Лаврою, відвідали Парк Слави і монумент Батьківщина-Мати. Далі ми проїхали до пам’ятника засновникам Києва, прокотилися набережною, подивилися станцію метро Дніпро і, проїхавши по пішохідному мосту, завершили наш тур на Трухановому острові з результатом в 37 км.

kholodnyi iar 25 kholodnyi iar 26 kholodnyi iar 27 kholodnyi iar 28 kholodnyi iar 29 kholodnyi iar 30 kholodnyi iar 31 kholodnyi iar 32 kholodnyi iar 33 kholodnyi iar 34 kholodnyi iar 35 kholodnyi iar 36 kholodnyi iar 37 kholodnyi iar 38 kholodnyi iar 39

День 4

Починаючи з четвертого дня, ми з групою залишили межі Києва і вирушили знайомитися з Черкаською областю України. Холодний яр – місце, яке ідеально передає різноманітність української природи, а також має історичну цінність. Відпочивали наші гості в музейно-етнічному комплексі “Дикий хутір”, який на своєму прикладі показав колоритність української гостинності. Жили гості в хатах “Берегиня” та “Отаман”. Пригощали нас українськими стравами і фірмовими міцними напоями власного виробництва.

У цей день ми проїхали 35 км, і маршрут наш проходив через села Суботів, Медведівка, в Мотронскій Монастир і до джерела Живун з поверненням в село Буда.

kholodnyi iar 46 kholodnyi iar 50kholodnyi iar 52 kholodnyi iar 53 kholodnyi iar 48 kholodnyi iar 49 kholodnyi iar 51 kholodnyi iar 54kholodnyi iar 55 kholodnyi iar 56

День 5

Найбільш вражаючий і цікавий маршрут лісовими дорогами: з Буди через Головківку ми доїхали до села Івківці. А там відвідали унікальну туристичну атракцію – Зерноленд. Назва досить сучасна, а ось наповнення показує нашу історію, безпосередньо пов’язану з зерном. На вході гостей зустрічає відреставрований млин 1906 року, в якому зараз проводять екскурсії.

Сам Зерноленд розділений на кілька частин, де демонструють давні дерев’яні ігри, навчають стрільбі з лука і ходьбі на ходулях, а в музеї історичного побуту демонструють речі, якими користувалися кілька століть тому. Це один з небагатьох музеїв, який дозволяє, так би мовити “протестувати” знаряддя – діти пробують свої сили в плетінні нитки з кропиви, чоловіки вчаться розпалювати старовинну люльку, а жінки можуть спробувати свої сили в несенні коромисла.

Але найбільше, звичайно, вражають тутешні пейзажі. Зелені, червоні, жовті фарби найрізноманітніших поєднань і відтінків привертають погляд і занурюють в роздуми, заспокоюють і заколисують. Непередавані відчуття і враження.

Після Зерноленда наші гості вирушили на пішу екскурсію по Буді з відвідуванням дуба Максима Залізняка. Дуб Залізняка побачив багато історичних подій за свою 1000-річну історію. Висота дуба близько 30 метрів, а в обхваті він майже 9 метрів.

Увечері, після насиченого враженнями дня, в ресторані була святкова вечеря. Для гостей виступав ансамбль троїстих музик, які познайомили зарубіжних гостей з нашими народними піснями. Виступ був настільки запальним, що, звичайно, не обійшлося без танців 🙂

kholodnyi iar 44 kholodnyi iar 57 kholodnyi iar 84 kholodnyi iar 58 kholodnyi iar 59 kholodnyi iar 60kholodnyi iar 61 kholodnyi iar 62  kholodnyi iar 64 kholodnyi iar 66 kholodnyi iar 67 kholodnyi iar 68 kholodnyi iar 69 kholodnyi iar 70 kholodnyi iar 71 kholodnyi iar 72

kholodnyi iar 73 kholodnyi iar 74 kholodnyi iar 75 kholodnyi iar 76 kholodnyi iar 78 kholodnyi iar 79 kholodnyi iar 80 kholodnyi iar 81 kholodnyi iar 82 kholodnyi iar 85

День 6

У цей день проїхали всього 25 км. Виїхавши з Буди, проїхалися через село Мельники і Глушківка, а далі наші гості вирушили на потяг, який відвіз їх до чарівного міста Лева.

kholodnyi iar 87 kholodnyi iar 89

Завдання було складним, проте по захоплених відгуках наших клієнтів ми зрозуміли, що впоралися на відмінно. Досвід і професіоналізм нашої команди дозволяє нам організувати будь-яку подорож, екскурсію або велотур для малої і великої кількості туристів.

Хочете організувати велосипедний тур для своїх співробітників? Відправитися в подорож на велосипеді з друзями? Ми можемо все організувати і підготувати.