Ukrainian trip: як Veliki.ua катали шведів

Усі, хто знайомі з компанією Veliki.ua, знають, що ми багатофункціональна команда.

Ми пропонуємо прокат велосипедів, ремонт та обслуговування велосипедів, велотури по Києву та Україні, навчання їзді на велосипеді та курси в школі веломеханіків, готові організувати будь-який велосипедний івент і, звичайно, завжди допоможемо купити велосипед і аксесуари. Наші “живі” магазини є на правому (вул. Дегтярівська, 51В) і лівому (вул. Княжий Затон, 11) берегах Києва, а також в Одесі та Харкові. Мережа прокатів велосипедів veliki.ua налічує понад 35 пунктів в 14 містах України, а загальна кількість прокатної техніки становить вже понад 1000 одиниць.

Суміш всіх цих факторів, а також багаторічний досвід і команда професіоналів, дозволяють нам власними ресурсами організувати будь-який велосипедний захід. А історію про останній з них почнемо ми з кінця червня, коли в нашу компанію надійшов запит на організацію велосипедного знайомства з Україною від іноземців.

Група з дев’яти жителів Стокгольма (Швеція) попросила організувати їм велосипедну поїздку з Полтави до Києва з обов’язковим відвідуванням пам’ятних місць. Наш гід-екскурсовод Влад оперативно розробив маршрут, включив в нього обов’язкові до відвідування меморіали та музеї, забронював за маршрутом готелі і навіть замовив обіди/вечері традиційної української кухні. Все було прораховано і продумано! Також ми організували для туру 10 велосипедів (9 для наших іноземних гостей та 1 запасний) і машину-супроводу.

Знайомство

Прилетіли наші іноземні туристи в Київ напередодні і повинні були самостійно дістатися на місце зустрічі – до славного міста Полтава. На жаль, квитків на поїзд уже не виявилося і довелося вирушити в дорогу на автобусі. Втім, це аж ніяк не зіпсувало враження від знайомства з нашою Батьківщиною.

Познайомившись з групою, ми з’ясували, що – це звичайні чоловіки зі Швеції в кількості 9 осіб у віці 45-60 років, які вже 15 років щороку на початку серпня їздять в інші країни і влаштовують велосипедне знайомство з містами і селами, знайомляться з культурою і історією. І в цьому році вони вирішили відвідати саме Україну. Хочеться відзначити, що перед виїздом до Полтави шведи відвідали Чорнобиль.

Swedes 6

День перший (Від екскурсовода)

За наміченим раніше планом, наша група відвідала “Музей історії Полтавської битви”, де ми познайомилися з прекрасним чоловіком Віктором Мирошником, який провів нам екскурсію, але не просто так, а шведською мовою! Гості особливо оцінили цей факт, адже не кожен день зустрінеш в Україні знавця такої складної і рідкісної північної мови. Також в перший день було організовано відвідування “Монумента Слави”, відкритого в 1811 році на честь 100-річчя Полтавської битви, де наша група поклала квіти, вшанувавши пам’ять їхніх співвітчизників, які брали участь в боях.

Оскільки відвідування музею та меморіалу зайняло трохи більше часу, ніж ми розраховували, було прийнято колективне рішення до наступної точки дістатися на таксі, щоб не вибиватися з графіка. Таксі доставило нас в Миргород, де нашу групу радо зустрів партнер компанії і керівник прокату Veliki.ua “Миргород” – Дмитро. Діма провів для нас екскурсію містом, організував купання в річці, що в таку спеку було дуже до речі, і супроводив на банкет. Вдосталь відпочивши ми, вже на вірних велосипедах, доїхали до міста Лубни, де і заночували після дуже насиченого дня і смачної вечері. В цілому в перший день ми проїхали не так і багато – близько 90 км, але побачили і відвідали масу місць і подій.

Swedes 2 Swedes 5 Swedes 7 Swedes 8 Swedes 10

День другий і третій

Решта днів у нас були не менш насичені і набагато більш велосипедні. Ми знайомилися з природою України, проїжджали прекрасні кукурудзяні і соняшникові поля (нам дуже пощастило опинитися тут саме в сезон врожаїв, тому що країна зустріла Шведських гостей барвистими пасторальними картинами в кольорах не тільки нашого, але і ЇХ рідного прапора – теплий жовтий з небесно блакитним). Ми відчули на собі всі “принади” сільських доріг, але навіть вони (дороги) не могли зіпсувати враження від красивих пейзажів, чистого неба і дуже привітних людей, яких ми зустрічали на своєму шляху.

Swedes 13 Swedes 11 Swedes 12

У другий день ми проїхали в цілому близько 140 км і на нічліг зупинилися в селі Циблі, що недалеко від міста Переяслав-Хмельницький. За стандартом заночували ми в готелі, де дуже раділи холодному душу і смачній вечері. До речі, наші туристи високо оцінили українську кухню – і не дивно, правда? 😉

Перед тим як виїжджати на маршрут в третій день, ми відвідали перлину місцевого туризму – “Музей народної архітектури та побуту Середньої Наддніпрянщини”. Дуже радимо там побувати, адже дуже вже він колоритний і цікавий буде не тільки іноземцям, але і жителям України. У третій день команда технічно проїхала останні 110 км до столиці всього за 6 годин. Зробили пам’ятні фото на фоні напису “Київ” на в’їзді з боку Борисполя, проїхалися набережною, подивилися Поштову площу і фінішували на Майдані Незалежності.

А вже о 17.00, привівши себе в порядок і трохи відпочивши, ми всією командою сиділи в пабі на Майдані Незалежності і під українське пиво шведи слухали розповіді про революцію, про Будинок профспілок і плакат на ньому, про сучасну історію України, яка пишеться тут і зараз , і про багато іншого. Під дружню бесіду ми досиділи до 07.00 ранку, а вже о 12.00 того ж дня наші іноземні гості, які за три дні стали досить близькими друзями, полетіли до себе на Батьківщину, пообіцявши ще не раз повернутися в таку яскраву і красиву Україну.

Swedes 15 Swedes 16 Swedes 17 Swedes 18 Swedes 20

Підсумок

Після завершення триденного туру в 340 км ми, звичайно, поспілкувалися з нашими туристами, щоб, як завжди, оцінити якість нашої роботи, ступінь задоволеності клієнтів і, головне, отримати враження від України. Можемо з упевненістю заявити, що клієнти залишилися задоволені. Україна їм дуже сподобалася. Власне, сподобалася настільки, що в наступному році вони планують підкорювати її знову, але тепер уже їх чекає правобережжя, захід – Львів і Карпати. Від гіда вони в захваті, тому як маршрут складений грамотно і цікаво, Влад вільно спілкувався англійською, розповідав і показував багато, що приховано від туристів в простій поїздці на велосипеді. Тепер вони вирішили в подібні поїздки завжди брати гіда, в якій країні б не подорожували 🙂 Також вони відзначили, що машина-супровід в велотурі такого формату істотно полегшує життя і вселяє впевненість, а наші прокатні велосипеди надійні і витривалі 🙂

Swedes 14 Swedes 19

Це наш перший настільки глобальний досвід в організації туру по Україні “під ключ”. Але багаторічний досвід в підготовці і проведенні турів по Києву і області, а також в організації масових велосипедних заходів (велопробіги, велопаради, велокорпоративи), дозволив з легкістю подолати всі етапи в реалізації туру такого масштабу. Окрема подяка нашому гіду (за сумісництвом співвласнику) Владу – ти супер!